Tuesday 9 February 2016

PREMIUM BEAUTIFUL ELEGANCE FOR SECOND SET

Assalamualaikum...
Hai..! hari ni nak bercerita kisah pergi fitting one of my customer...
Untuk pengetahuan customer ni memang dah pakai #premiumbeautiful. Lama dah dia pakai tau....nak tau berapa lama?
Haa....dari tahun 2003/2004 macam tu....
Jadi...congak-congak almost 12 tahun kan!

Nak jadi cerita sebab puas hati sangat dengan performance #premiumbeautiful ni beliau pun angkatlah satu lagi....;)

Since the one she own right now is Premium Beautiful Classic...for her new set she decided to take Premium Beautiful Elegance lah pulak. Memang kalau untuk pengguna yang nak dapatkan second set memang digalakkan sangatlah ambil Premium Beautiful Elegance...sebab PB Elegance ni adalah upgrade version dari yang PB Classic. So bolehlah experience perasaan badan dibalut korset lembut sehalus sutera gitu....tak rase macam pakai korset tau...material untuk Elegance ni di"improve" dengan fabrik yang lebih lembut dan selesa. Sedangkan pakai yang Classic pun dah selesa sangat-sangat ini pulak yang Elegance kan!

Berbalik pada customer saye ni...disebabkan beliau pemakai tegar #premiumbeautiful ni...jadi body memang maintain lah dan muka pun nampak muda tau...! Siapa sangka umur dah above 50 and anak yang sulong dah 20++. Pakai #pb memang boleh awet muda gitu...hihihi..

Jadi sesiapa yang nak korset yang berkualiti ....yang memang bagi puas hati...tambah pulak bagi awet muda jom pakat PM saya... #freeconsultation @ 0134263635.  ;)

Ok see you guy next entry ya!

No comments:

Post a Comment