Thursday 9 April 2015

Assalamualaikum...

Tak kenal makan tak cinta. Itulah ayat saya untuk Premium Beautiful corset ni. Sebelum ni cuma tengok sambil scroll2 fb kawan2 post pasal PB ni. Tapi dah hari2 asik ter "bump" on the same post bak kate mat salleh.. "curiousity kill the cat" hihi kite jadi curious sgt lah jadi kita pun carilah jalan nak tau lagi tentang PREMIUM BEAUTIFUL ni...

Lalu ini membawa saya kembali bertaut dgn sahabat lama zaman sekolah....Alhamdulillah...satu silaturrahim reconnected!
 Lalu beliau pun menceritakanlah kebaikan PB ni...dr situ barulah saya tahu ape bezanya PB ni dgn berbanding korset biase.Banyak istimewanya rupanya....
Sebab yg ade dlm kepala saye korset ni pakai semput senak dan yg sewaktu dgnnye sebab itu yg saya alami dg korset saye yg sedia ada.... (beli konon nak pasang badan utk kawin dolu 😂😂😂 last2 terperap je dlm almari huhu...)
Apa istimewanya PREMIUM BEAUTIFUL NI YE?

>Yang paling saya suka sebab ciri2 rekaannya adalah untuk 70% untuk KESIHATAN  manakala 30%untuk KECANTIKAN.  yelah bila kita sihat Barulah datang cantiknye.kita tak nak cantik yg tak sihatkan.

Ape ciri rekaan kesihatan tu?? Haa ..untuk pengetahuan.. Fabrik PB ni disulami dgn FIR atau dalam bahasa lain sinar infra merah. FIR ni lah yg antaranya bertindak untuk:
 -membantu melancarkan aliran darah.
-membantu membersihkan toksin dalam darah.
-MENGHALANG PEMBIAKAN KANSER
-meningkatkan metabolisma

banyak lagi fungsi FIR ni....dr semasa ke semasa saya akan rambah lagi 😊.
Tu baru pasal FIR je .

Ciri kesihatan yg kedua ialah rekaannya yg dapat membantu menyokong dan meperbetulkan postur badan kita sekaligus menjaga tulang belakang. Dan ia amat sesuai dipakai utk sesiape yg ada masalah tulang belakang seperti slip disc. Bagi takde penyakit tulang belakang bila memakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni eloklah kite cegah.Sebab saya tau byk yg hari2 kerja depan komputer confirm terbongkok2 tenung skrin.kalau sedar betulkanlah postur kalo tak kite pun tak jage postur.tu yg datang sakit badan sakit belakang bagai kan.Bercakap berdasarkan pengalaman sendiri....😅😅😅

Itu antara faedah PREMIUM BEAUTIFUL  yg saye sempat share dalam entry ni.Nanti cerita pjg2 sangat orang pun bosan pulak mcm kite dgr lecture...hihi..
Ok got to go now... muahx! 😘😘😘

No comments:

Post a Comment