Monday 29 June 2015

SABUN MARINE ESSENCE- SABUN HIJAU - SABUN KETIAK


Assalammualaikum....
Jom kenal dgn produk; Sabun hijau... ;)
Sabun Marine Essence atau ade orang panggil Sabun Hijau...or Sabun Ketiak ni dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit.



Bentuk sabun ni pun menarik sbb ia di inspire dari bentuk kulit kerand.so takdelah empat segi bosan je kan. Huhu ;) Jadi bile nak pakai pun rase semangat sebab cantik je kan!


Sabun ketiak juga boleh digunakan untuk mereka yang ada masalah kulit yang sensitif terutama bagi masalah eczema. Tak semua orang boleh tahan dengan sabun yang berada di pasaran sekarang sbb ade certain akan jd kering kulit especially sape2 yg kulit sensitif. So sabun Marine Essence ni satu option utk korang ye.

TESTIMONIAL SABUN KETIAK
------------------------------------------------

MENCERAHKAN GELAP DI CELAH BERLIPAT

MENCERAHKAN BELAKANG LEHER YG GELAP

MENGHILANGKAN TAHI LALAT HIDUP KECIL YANG BERKUTIL-KUTIL

MENCERAHKAN LUTUT & SIKU YANG GELAP

MEMBERI KESEGARAN PADA TUBUH BADAN - TERAPI STRESS (AROMA TERAPI)

KULIT KERING

KULIT MENGELUPAS

KULIT SENSITIF

PIGMENTASI - BINTIK2 HITAM

PARUT JERAWAT

JERAWAT DI TUBUH BADAN

MASALAH BADAN BERBAU - KETIAK BERBAU

MASALAH PELUH YANG BANYAK - KETIAK BASAH


7 RAMUAN EKSLUSIF SERTA BERMANFAAT UNTUK KULIT YANG LEMBUT, LICIN & BERSERI:-

Garam buluh - sumber kaya dengan mineral penting untuk menyihatkan dan melindungi kulit malah anti bakteria, anti alergi, anti keradangan.Glisein - merupakan pelembap semulajadi yang hebat dan tidak mengeringkan kulit kerana ia menarik kelembapan daripada atmosfera/udara ke dalam kulit. Pheno-SFE (Ekstrak Teh Pu-erh) - memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama. Ia juga antioksidan kuat untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya pada kulit (anti-penuaan).Minyak Tea Tree - anti bakteria, anti kulat.Aloe Vera - membantu melegakan, melembapkan dan meyembuhkan penyakit kulit.Ekstrak liquorice - mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam danmencerahkan pigmentasi kulit yang tidak sekata.Vitamin E -  antioksidan, anti penuaan. Menyembuhkan kulit yang bermasalah & rosak dengan berkesan.

CARA PENGGUNAAN
Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersihBoleh digunakan pada kulit muka sebagai pencuci mukaSimpan di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan.

So sape yg nak cuba feel free to contact me Marl 0134263635 ;)



No comments:

Post a Comment